when something bad becomes something good

Åh denna dag vände precis till något bättre. Fick ett av dom tråkigaste samtalen igår och hade behövt allt stöd från vänner, men tyvärr så drog två till London idag och en har inte tid så det var väl bara att bearbeta allt själv, med magont och huvudvärk.. Kände mig riktigt ledsen och trött på det mesta både igår och idag när jag vaknade upp, men fick ett roligare samtal idag och hoppas på tur. Känner att jag skulle behöva lite av min goda gamla tur
nu..Tråkigt när allt kan bli så fel och jobbigt över ett samtal, och man inte orkar slå tillbaka.
 
Snart dags att bege mig hemmåt från Mammsen och pappsen, varit nere med lite sockerfria kokoskakor till pappsen och hemmagjord müsli, helt sockerfri den med.. Stackars lille gubbe som fått diabetes. Men jag gör allt jag kan för att hjälpa till, klart diabetiker ska kunna unna sig också! Müsli bestod mest av rostade nötter och andra nyttiga frön, från slänga in ett enkelt recept på  den!
 
Åh hoppas innerligt detta är en dag med tuuur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0