when money cant buy love..

Härligt att se att det hängde i sig och att folk var intresserade av lemon cupcake receptet. Får ta och fixa in hela recptet till er så fort jag får tiden över! Dock är jag ju redig höftare när det gäller recept och det blir även mycket expriment , får börja ta och skriva ner dom .. höhö.
 
Har precis gjort det tråkigaste av de tråkigaste , betalat räkningar.. Tråkigt och se pengarna försvinna, hoho! Haft fullt upp med min rehab träning för handen, den är fortfarande inte helt okej men de börjar absolut gå till bättringsvägen. Sökt jobb och härjt omkring också så har haft fullt upp hemma med andra ord. Tråkigt att dagarna bara flyger förbi och man inte har hunnit med så mycket. Mina 6 veckor sjukskrivning är slut på söndag så då är det bara att ge sig ut i arbetslivet igen. Tänk vad 8 veckor hemma har gått fort. För var ju sjukskriven 2 veckor innan jag opererade mig.
 
Nu är det bara dags att få någon nytta gjord för dagen, äta lite lunch och sen ska de skruvas bort dörrar på vår nya men fel bokhylla. Så den ska lämnas tillbaka på lördag och den rätta ska med hem. haha vilken dag det var, allt gick så smidigt och allt var uppe och monterat på mindre än 3 timmar, tills jag inser att vi fått med oss 2 bokhyllor fel hem.. skulle haft en bredare och fick den smala, tack vare att IKEA lagt möblerna på fel hylla och fack. Fick ett mindre sammanbrott vid just det läget, men nu ska vi ju byta och på söndag ska det äntligen bli fint i vadragsrummet igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0