Träningskamp

Idag begav vi oss, jag och mammsen till gymmet! Det var nog ett par månader sen sist vilket är illa eftersom jag för 1 år sen var stammis där och tränade stenhårt, Idag gick de dock en liten bit segare.. Körde en halvtimme på löpbandet och sen mage och rygg.. Lite svårt med allt annat eftersom jag inte kan göra något med min högra hand än.. Slog även på stort och åt lax med äggsås och broccoli till.. Jag som inte är ett laxfan precis tyckte då det krävdes en god sås för att få ner fisken , men mumma var det idag faktiskt ! Känns som jag kommit igång lite på nyttighets sidan, får hoppas att det håller i sig!

Tog mig även en sväng till Vimmerby idag på eftermiddagen för att prata med nilsbuss om vår USA resa.. Dom skulle göra lite förslag! Så hoppas de blir något bra så vi äntligen kan beställa oss en resa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0