Onsdag förmiddag

Åh gårdagen , haha, de bästa jag gjort på länge! Känslan att trycka på genomför bokning var som att trycka på rätta när man skrev för körkoret, det sööög till i magen, haha, å så gick de inte för mitt kort ville inte samarbeta! Efter 4 försök så var biljetterna bokade och 35 tusen spännisar försvann från kontot. Men sen delar vi ju på summan och allt men runt 20 tusen lär hela resan gå på. Men som jag sparat till detta, once in a lifetime! Men tänk känslan att glida runt i Hollywood Hills och bara glassa omkring och leva loppan i 3 veckor. 3 Veckor utan snutte dock, men tiden lär springa förbi. Åh herrejesus vad jag längtar alltså!
 
Påtal om annat börjar jobbet på måndag, chef över mig själv typ, enda bagarn på fiket så hoppas på lite tur och efter ett par dagar blir det rutin, men äntligen skönt att börja jobba och tjäna pengar igen.. Längtar tills det trillar in lite cash på kontot! Kommer dock sakna att vara hemma med mitt hjärta, varit underbart att vara med min lille snutt och bara mysa och gosa! Men det blir man inte rik på! Ni vet även att det är ett nytt jobb va ? Missat vad jag berättat o inte, men är spänd påt!
 
Å när pengar trillar in på kontot är det shoppingdax, åh vill haaaa massor! Vill till Ullared och köpa massa fint, sugen på allt i militär och leopard färgat.. Träningbrallor, scarfar, brallor tröjor, jaa allt! Så sugen men har ju tyvärr allt annat förutom i dom färgerna.. haha !
 
Nu ska jag bara vänta hem mitt hjärta, han jobbar i Dalen idag så vi har ätit frukost och lunch tillsammans, LYX! aldrig gjort det innan då han alltid varit i Hultan eller Vimmerby, men idag så! Blev äggrör och bacon med massa gott till frulle och blodpudding till lunch, inte helt fel ibland!
 
 
Tänk när ni finner mig, Julia och Henrik på bilden med Hollywood skylten! Då är min dröm uppfylld!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0