Never say never

Vilken underbar dag idag! Har varit med mammsen och pappsen i Västervik och gjort några bra fynd och köpt mig en skinnjacka för mina julklappspengar.. Letat efter en svart hur länge som helst och när jag hittade de svarta så var storleken slut så hittade en vit i min storlek och testade endast för att se om storleken satt bra och sedan beställa en svart på nätet.. Den vita satt som en smäck, så sjukt snygg på så nu är jag stolt ägare av en vit skinnjacka istället för svart!

Kvällen har spenderats med min fina vän Julia! Innan det hade vi och Fanny julklappsspelet men tyvärr kunde hon inte stanna så jag och Julia frossade räkor och lyssnade på Justin bieber samtidigt som vi planerade vår USA resa! Jäklar nu är det inte långt kvar ! Ett par samtal till sen kan vi nog boka flygbiljetter! Den dagen, som jag längtat!

Nu är det tyvärr läggdags och lite vovvemys i sängen! De är de bäste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0