I WORK OUT!

Mår som bäst ikväll! Utöver vår långpromenad hann jag även med en timme på gymmet , 30 min löpband och 30 min mage och ben ! Efter det fick jag även en kick och drog direkt på Zumban som var här i dalen! Tänk vilken energi den ger, en timme som ingenting medans 30 minuter på löpbandet känns som en evighet! Så får försöka gå på de nu!

Åt förövrigt världens godaste middag idag, helstekt kyckling med blomkål till mig och pära till sambon ! Ibland undrar jag om jag inte borde blivit kock ist, nästan kung i köket och så är det ju jävligt roligt och fritt och laga mat., baka måste man ju mäta och väga, i middagen så höftar jag alltid!

Sov gott allesammans , kommer definitivt jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0