Chocolate fudge cupcake mix

Har precis slängt ihop en cupcake mix som jag hittade i skafferiet. Tanken var att hjärtat ska få med sig dom till jobbet imorgon och bjuda arbetskamraterna på, gott för dom! Himla smidigt när allt man behöver ligger i kartongen och man bara behöver tillsätta lite ägg, mjölk och olja. Nästa som att baka på bagerivis då de flesta kör med muffinmix.. Cupcaken blev saftiga iallafall och inte torra, ett plus iallafall! Frostingen blev inte lika fluffig som med färskost men den får duga! Lade i en klick hasselnötskräm som gottar sig i mitten av muffinen!

Så fort jag varit i affären och köpt kokos ska jag göra sockerfria kokoskakor.. Har inte bestämt mig för om jag ska köra sötningsfri eller med stevia som gör dom sötare men inte lika onyttiga ! Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0