19 år och mitt 5e jobb

Holy moly vilken dag.. Igår blev jag av med mitt jobb vilket kändes tråkigt och jobbigt, vad tusan skulle jag nu göra för jobb är det sista det finns gott om.. Idag gick jag på Arbetsintervju och nailade de som gunilla Persson sa.. Jag blev anställd ! Sicken härlig känsla, är nu istället dock lite nervös eftersom det är ett fik och jag är den enda bagaren, men de ska nog gå bra! Känns bara så skönt att veta vad man kommer göra och vart man håller hus framöver, sen får vi se hur mycket jobb de blir..

Nu blir det inga lugna puckar hemma längre idag var de full rulle, imorgon blir det Vimmerby för mitt sista besök på rehabiliteringen och på måndag och tisdag möte och på fredag kanske jag är igång på arbetet! Så härligt iallafall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0