Semledagen..

Är nog den värsta dagen att vara bagare på! Såå sjukt mycket att göra! Men idag hade vi mycket hjälp och jag gick hel vid halv 1 så missade de största ruscherna vilket jag är glad för, orkar inte med mer härjiga dagar på jobbet, rörigt som de är ändå!

Har varit en effektiv dag om inte annat, jobbade 8 timmar men slutade ändå vid halv 1 så hade ju hela dagen ledig ändå nästan ! Stack på möte direkt på banken, pratade pension, alla pengar som ska sparas och placeras! Och även pengar på lån ifall vi skulle behöva de till hus om de nu kan tänkas att de blir något..

Hur som haver så har mammsen slängt i färg i huvudet på mig nu så utväxten ska försvinna för stunden! Skönt att se vettig ut och inte flötig längre! Efter de blir vi bjudna på hemgjord pizza och till efterrätt bjuder jag på semlor från jobbet! De är ju trots allt semledagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0