Första arbetsveckan på nya arbetet

Alltså herrejesus vilken vecka det har varit. Från ha gått till att göra ingenting i 2 månader så har jag jobbat 9 timmarspass i 6 dagar i rad. Snacka om slutkörd brud här borta. Hjärnan har ´varit helt kaputt och mina stackars fötter har varit helt mörbultade, har knappt kunnat stå när jag kommit hem.. Det har verkligen varit en annorlunda vecka, en spännande, med mycket folk och mycket härj! Från att ha någon som alltid är vid ens sida och kunna rådfråga så står jag helt själv, med ingen hjälp av kunnig bagare. Hjälp får jag ju av de andra men de är ju skillnad med hjälp av folk som varit i branschen. Vecka har hur som haver gått snabbt förbi och är ju slut efter denna dag, idag ska jag verkigen slappa för nästa vecka kommer bli minst lika intensiv. Det är semledagen, Alla hjärtansdag och på lördag min 20 årsdag. Så om en vecka igen kommer jag vara slutkörd.. Men sen är de lite lugnare framöver, skönt!
 
Nu ska jag ta mig i kragen och söka visum till min resa till USA, kan vara bra att ha det gjort! Och lite annat fix, måste vattna, haha, våra stackars blommor dör snart här.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0