20 års önskelistan!

Åh exakt två veckor kvar tills jag fyller 20 idag. Herre.. vart tog alla åren vägen? Precis slängt in en plåt med kokosdrömmar i ugnen och innan de så slängde jag och hjätrat ihop en rulltårta då han skulle få fikabesök och de ekar tomt i vårat fikaskåp, illa för att vara en konditor.. Så tänkte baka ihop lite småkakor och slänga in i frysen så vi har eftersom de inte kommer finnas tid eller ork att baka något på ett par veckor..
 
Men eftersom jag fick tiden över nu då så har jag länge funderat över vad jag skulle vilja ha när jag fyller år, haha, listan är lång fast jag egentligen har allt, men lite till skulle ju inte skada. Har får ni ett par exempel:
 
-Nya träningskläder, helst dessa nya löparbrallor och toppen i militär mönster på Gina, to die for!
-Nya träningslinnen, de ska vara roligt att träna men hjälper ju lite på fronten om man känner sig lite snygg också!
-Någon som dubblar min shoppingbudget till USA, jag vill kunna unna mig.. De 3 veckorna som vi är där ska det inte snålas, med andra ord, shoppinglove!
-Ett presentkort till ett frisör besök, måste klippa mig och kommer aldrig till skott??! Förövrigt skulle jag behöva färga skallen med men de får mammsen fixa då jag aldrig blir nöjd hos frissan med färgen..
-Massor med presentkort, kan man aldrig få nog utav!
-En hel shoppingdag på Ullared då någon annan betalar vagnen, tänk vilken lycka och bara plocka på sig! Då hade jag verkligen gått all in!
-En vit Range Rover, kan alla 16 åringar i USA kan väl jag få en när jag fyller 20?
-En hund som älskar att vara hemma själv, tänk om man kunde lämna henne utan att känna ens hjärta krossas..
-Massor med ny inredning till hemmer, blommor med.
 
Ja de 2 första var väl helt okej önskningar men resten på listan får jag nog drömma vidare om, vill jag ha något där får jag väl kämpa själv. höhö..
 
hur snygg är inte denna? Åh skulle känna mig som KUNG om man fick köra denna till jobbet..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0