Var är julkänslan?

Idag har det varit en effektiv torsdag, vilket torsdagar brukar vara eftersom det har blivit en städdag här hemma.. finns inget bättre än en ren lägenhet att komma hem till på en fredag! Har hunnit med en sväng till affären med, laga go middag , städat och plockat ! Så nu är det bara ett arbetspass kvar sen går jag åter igen äntligen på heeeelg! 
 
Försöker för övrigt ta mig i kragen och bestämma mig för vilka bilder som ska beställas från vår resa. Inte det lättaste. Skulle helst bara vilja kunna skicka iväg mappen, få alla bilder iordninggjorda i ett fint fotoalbum och med lite text till varje bild och sen bara in i bokhyllan. Det finns ju så många arbetslösa nu för tiden, vem vill jobba åt mig ? hoho.. 
 
För den intresserade så är mina adventsljus äntligen uppe.. lagom till 2:a advent. Vad har hänt med mig alltså? Var fan är julkänslan?
 
 
 
Sista julen med fina mormor... åh kärleken till denna människa är fortfarande så stor. Dagen efter min 21 årsdag är det 2 år sen. VART TOG TIDEN VÄGEN??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0