Tack 2013 och välkommen 2014!

2013 årsresumé får komma 2014 då internetet hemma fortfarande krånglar !

Vi har iallafall spenderat årets sista dag med lite julmat hemma hos Henriks föräldrar på förmiddagen och nu ikväll har vi ätit 3 rätters hemma hos mamma och pappa. Blev bjudna på toast Skagen med hummer, plankstek och supergod efterrätt med kondenserad mjölk. 

Vill iallafall säga hur tacksam jag är över 2013! Detta året har gett mig så mycket styrka och byggt mig till den starka människa jag är idag. Efter mycket med och motgångar byggs man vidare och jag hoppas jag kommer att förbli denna starka kvinna för all evig tid. Man lär sig mycket om sig själv när man kämpar hårt. Jag har blivit en starkare, självständigare, kärleksfullare och nöjdare människa och det är jag tacksam över!  Topparna på 2013 var absolut USA resan och Justin Bieber konserten i Globen. 2013 kommer absolut vara ett bra minne för livet och ett år jag kan se tillbaka på med mycket glädje! 

Under 2014 hoppas jag att vi kommer bli husägare , att en till liten önskning ska bli sann och att vi kommer resa och njuta av livet och tillvaron ! Jag välkomnar 2014 med glädje även om det är med sorg jag lämnar detta underbara år! 

Jag och sambon kommer iallafall kickstarta året med detox, sen ska det spenderas mer timmar i gymmet och i naturen med Thildy! Och lite nyttigare livsstil! Med det säger jag tack och bock för iår! 

GOTT NYTT ÅR ALLA VÄNNER!❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0