Önskelista 2013

I år är julen som bortblåst.. Förstår inte att det är julafton imorgon.. Känslan finns inte där.. 

Denna julen har jag faktiskt inte något speciellt på min önskelista., och allt jag sedan kom på var liite för sent. Men i år hade det varit trevligt med ett hus i julklapp, en iPad hade inte heller Suttit fel, ett Thomas sabo halsband som matchar mitt fina armband jag fick av hjärtat i 7 års present ( ja vi har faktiskt hållet ihop så länge!) och sen en extra fin  julklapp från bara Henrik . Det är dock bara han som vet vad det är och så kommer det också förbli! Tänk att man kan önska sig något så mycket! Och en resa till utlandet hade inte Varit fel heller. Nä till nästa år då blir det andra bullar vid jul! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0