4 december , första julklappsbocken.

Herregud.. 1 ynka timme på nätet och har redan slösat 6 tusen spänn.. Illa där men smidigt med internetshopping. Blev ett par tusenlappar på apotea, vilken smidig grej. Klicka i lugn och ro vad man vill ha och läsa och kika lite.. Lite billigare  också än på apoteket, det gillar vi ! Skickat efter första julklappen idag också.. vad hat hänt med mig? brukar vara klar och färdiginslgen med alla innan december. 4 december idag och jag hade inte ens börjat? Jag orkar faktiskt bara inte.. Julen kommer ändå vara tråkig iår eftersom vi bara firar familjen då släkten ska vara med sin andra sida. Kände också att julklapparna får vara dyrare men vältänkta iår än mycket och billig skit. Så hoppas familjen blir nöjda. 
 
På tal om annat.. Är så förbannat trött på mig själv och alla sjukdomar. Vad fasan liksom? Magproblemen kan ta sig i brasan och sjukvården med för den delen, tack för ingenting på 3 månader. Så vid nästa krämper och ståk blir det akuten direkt så dom fattar och inte bara tar det som skit. Njurstenen fick också stanna kvar, skulle se om den växt nästa år igen. Och min hjärna. Alltså ta inte detta illa men ibland undrar jag fasen om det inte är något skumt med den? Jag sluddrar och talet är helt galet ibland, får inte fram hela ord även om jag vill säga dom. Minnet? Ja vart försvann det.. Kommer aldrig ihåg någonting .. Får skriva minneslappar till mig själv över måsten som jag behöver göra för att komma ihåg. Vem tog mitt minne? Går det bara utför vid 20.. Har ju inte ens hunnit fylla 21 och känner mig som en 85 åring ibland. Knäna bråkas, minnet sviker, magen knölar .. Jag var defenitivt den i familjen som fick alla fel iaf. Syster fick ett dyrt och träligt synfel, men det vet man ju vad felet är.. Mig finns det nog mer fel än rätt på. Tråkigt nog! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0