Med sorg och glädje i hjärtat

Sitter i detta läge och intar min sista frukost denna månad på jobbet.. Tänka sig att jag går på semester idag kl :13.00 .. Då ska jag försöka finna ro i mig och inte bara sorg och faktiskt försöka njuta av denna semester.. Sorgen i det hela är att jag imorgon kväll ska pussa och krama familjen och min älskade bäbis hejdå för 3 veckor. 3 långa och känslosamma veckor.. Höll på att bryta ihop idag i bilen till jobbet av bara tanken att sista natten med mitt hjärta är ikväll.. Man märker riktigt på henne att hon förstår att något ska ske, stackars älsklings nutte.. Men vet att hon kommer trivas som fisken i vattnet hemma hos mamma och pappa och det känns tryggt!:) får väl skypea lite med henne med och se om hon känner igen oss på rösten! Haha..

Som sagt tiden går fort. 200 dagar sen vi beställde resan och 2 dagar tills vi åker.. Så om 3 dagar befinner vi oss just nu i LA. Vilken dröm .. Tänk att flera års drömmar ska bli sann, inte bara 1 också utan flera! Känns så härligt och komma iväg på denna semester även om det gör ont i hjärtat. Ska bli så häftigt att besöka alla ställen och få uppleva livet. Åh vi har så mycket planer! Hoppas bara att vi hinner med allt, tiden lär ju flyga förbi där borta! Och det här med bloggandet så får vi se om det blir något inlägg "over there".. Annars får ni följa med på Facebook och instagram : engstrommimmi!

Ta hand om er! P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0