Att tänka på allt

När man längtar till något räknar man verkligen ner.. Tänker om 1 dygn är jag där, 1 vecka kvar, vid den här tiden då är vi där. Just nu längtar jag. Jag har 4 arbetsdagar kvar till semester , det är 8 dagar kvar tills vi åker till USA, det är 9 dagar kvar tills vi faktiskt kommer befinna oss i USA , det är 1 månad kvar tills semestern är slut, om 1 månad kommer det vara höst i Sverige när vi kommer hem. Det finns så mycket att hinna tänka på ibland, vilket i sig gjorde att jag bara sov 3 timmar innan det var dags att gå upp vid 4 imorse för lite jobb. Härom dagen gjorde det här med USA mig nervös, bara tanken att lämna min lilla bäbis (vovven) i 3 veckor gjorde mig ledsen. Men alltså tänk, tänk vilken resa vi kommer att göra. Att vi tar möjligheten att åka iväg. Att vi faktiskt kommer att komma iväg. Att vi kommer få uppleva allt det där i hollywood, vegas och san fransisco .. Åh det gör mig nervös.. Haha! Vilken känslosam månad det kommer bli. Tårarna lär väl flöda som aldrig förr. Först när vi lämnar mina föräldrar och nutte, sen när vi lämnar Julias föräldrar vid flygplatsen, sen när vi lämnar Sverige, när vi landar i LA, när vi upplever allt, när vi sedan lämnar allt, när vi landar, när vi kommer hem.. Åh känner redan nu vad jag kommer tjuta under den här tiden. Hade varit bra om man inte varit så jäkla blödig bara!
Det var morgonens tankar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0