When the gym hits me Hard

Precis fått i mig frukost och fixat lite vetebröd som ska bli till skorpor på jobbet!

Vaknade upp med världens magvärk idag och illamående, men bara ta sig i kragen och åka och jobba nu när det är så många andra sjuka, tänkte se hur länge jag stog ut och tog ett par tabletter och som tur är har det värsta gått över, vet inte varför det vill spöka och inte vidare roligt och vakna halv 4 när man ska upp vid 4 på morgonen.. Vet inte om det kan bero på att magen fått sig en smäll av för mycket ägg på senaste, blev ju äggröra på 3 till frukost och 2 kokta till kvällsmat.. Men ägg ska ju vara nyttigt har jag hört!

Tog en runda på gymmet igår, jävligt gött när man får till ett starkare pass! Blev 40 minuter på löpbandet med JB och sen mage och skuldrorna då jag inte hann köra dom när jag var sist för det var för mycket folk.. Men gött och ha de gjort! Önskar bara man hade lite mer pepp på sig att ta sig dit oftare! Blev lite bänkpress med, måste jobba upp armmusklerna så jag orkar köra lite mer än 30 kg, men då måste man också ha lite vanare folk i gymmet med sig ifall hjälp skulle behövas , höhö!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0