Never say never❤

Å vad dagarna flyger förbi! Hade en redig dag för min själv i lördags, ensam hemma bara jag och tvn och Pretty little liars! Klev ur sängen runt 3 men gick och la mig igen runt 5 på eftermiddagen, kändes som en såndär sjuk dag men skönt och vara frisk och bara vila upp sig. Har ju hunnit nöta PLL s 2 säsonger nu då på cirkus 1 vecka, varit en mindre rolig sambo denna vecka som varit med andra ord!

Idag om en vecka sitter jag och Julia påväg upp till Sthlm just nu! Påväg mot justin biebers konsert, hur härligt? Bara vi 2 hela vägen, haha såå rörigt de kommer bli, men de blir våran Goa och minnesfulla resa! Vi och Bieber! Där ska vi stå i våra tröjor i storleken 158 eftersom JB inte verkar vilja göra kläder till oss vuxna, justin du har faktiskt fans äldre än 14! Vi och alla fjortisar, och deras mammor! Vilken resa, längtar redan! Mindre roligt att åka fram och tillbaka till Sthlm på en dag men vad gör man inte för att få se JB live? Känns ganska sjukt att vi lyckades kirra inte bara 2 utan 3 biljetter, fast vi inte fick tag på några när dom släpptes. Ibland är det bra med kontakter! :)

Nu är det dags för arbete, tänk att dagarna går så fort! Snart helg igen ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0