Höstkänslor

slog upp mina små blå idag med en härlig känsla. hösten är verkligen på ingång nu men extra fint väder idag så då får man passa på och vara ute. Jag och hjärtat har pysslat i trädgården på framsidan, sågat ner lite träd och rensat och bytt ut sommarblommorna i krukorna till höstblommor. Blev mest "blommor" från naturen, mossa och blåbärsris och lite kottar, billigt men ack så fint. Känns kul när man kan använda naturen och göra det fint i trädgårnden hemma.

Gårdagen blev en långdag i kalmar för er som inte vet, drog iväg med mammsen vid kvart i 7 på morgonen och kom hem vid 6 igår kväll. Redig heldag men det kändes skönt att bara gå och strosa. Kände att man saknar Kalmar lite med, absolut inte pendlandet varje dag men Kalmar är en sån fin stad, skulle absolut kunna tänka mig bo där faktiskt. Alldeles lagom stor och fin. Gjorde av med lite pengar också men nu när de är rea och man hade presentkort så sparade jag nog 1400 på mina köp. Skönt och inte göra av med allt för mycket men pengar är ju till för att spenderas, även om jag hellre lägger dom på hög!

Nu ska jag straxt bli bjuden på raggor med fläsk, idag är det inte jag som är kocken i köket, ska bli mumsigt!

TC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0