älskade lediga dag

måndag och jag är ledig, vet inte när jag var ledig en vardag sist och känner mig bara mer slö än vanligt nu när jag varit ledig 3 dagar i rad. Men nackdelen är att jag jobbar fram till lördag sen och måndag till fredag sen jäklar åker jag och älsklingen till turkiet en hel vecka. Känner på mig att det kommer bli den slappaste och skönaste veckan på länge..

Sitter fortfarande i pyjamasen, inte borstat och inte rört mig ur soffan sen jag steg upp. imorgon vid den här tiden slutar jag jobba efter 8 timmar, känns ju sådär nu men skönt och bara vara för en gångs skull, bara ensam med. förutom djuren. Men skönt att vara ensam hemma ibland, och välja och vraka själv på tvn utan klagomål!

Nähä dags att skaffa sig ett litet liv idag med, dags och klä på sig antar jag!
TC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0