Vakna utav skräck

Idag vaknade jag inte med sorg i hjärtat utan mer skräck.. Drömde att jag var i 9e månaden och magen var suuper liten! Väl på sjukhuset hittade dom cancer i kroppen på mig och tussarna från håret föll direkt och jag var flint.. Hallå? Vill kunna sova en skön nattsömn inatt iaf.. Sov Max 3 timmar innan jobbet med, trodde jag skulle behöva åka hem därifrån ett tag men efter lite mat i magen så mådde jag mycket bättre. Men de här med drömmarna börjar ju bli knäppt! Drömmer nästan aldrig nu för tiden och nu har det ju bara varit sjuka drömmar med!
Nähä dags för middag nu, haha, köttbullar och mackisar! De kommer sambon bli glad av iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0