kärleksmums!

kanelbullens dag idag för alla som missat, och jag är ledig! dock slapp jag inte undan bullarna eftersom vi bakade 1000 igår för att förbereda på jobbet! Har varit en absolut kanon ledig dag, sovit länge, myst med hunden, slappat , städat och plockat undan i lägenheten efter allt kaos sen semestern. Ja semestern var kanon för den delen, mycket sol och bad eftersom vi hade fint väder hela veckan! hel del shopping med och sen mycket böcker plöjdes igenom. perfekt semester, bara lugnt och skönt med mitt lilla hjärta.
 
istället för att baka bullar idag så gjorde jag kärleksmums, tänk att man inte kan hålla sig undan från sånt jag arbetar med på sin lediga dag. testade ett nytt recpet med mycket choklad, precis i min stil! mumsigt.. hade egentligen vatt mer sugen på bullar men orkar inte med att vänta och härja på degen, så det fick gå alleldes utmräkt med en mumsig kaka!
 
tog mig till gymmet igår med för första gången sen jag flyttade hit tror jag .. herregud så illa att väntat så länge. men sen jag började jobba har jag inte haft tid eller ork, illa från att gått och tränat minst 4 gånger i veckan till 0,. men nu ska de bli andra bullar! idag väntar även ett besök på hagadal igen för relaxsim. kommer kännas efter gårdagens träningsvärk!
 
nu vet ni hur det ligger till! imorgon vankas jobb  och grill med familjen och lördag vankas det också jobb och kalas för henriks mormor som fyller 80. tänk vad tiden går fort! Take Care!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0