2 sjukhusbesök på 3 dagar

hård onsdag. åh längtar tills det blir fredag och helg nu!
 
haft en lång och dålig natt då lilla odjuret velat snuffsa 1 gång i timmen och härja och ingen sömn efter jobbet eftersom vi begav oss direkt till vimseby för att rönka mina händer, 5 ynka minuter där typ. tur vi slapp och fara till västervik för det där lilla, så nu väntar jag bara på att få åka och hämta mina stödskenor och se hur livet som handikappad är i 2 månader eftersom jag förmodligen inte kommer kunna göra ett skit! förbenade läkare..
 
dags att stoppa lite mat i magen , inte bra att vara hungrig för länge.. önskar dock att jag slapp laga maten själv idag, åh så trött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0