Sjukhus Hit samtal dit!

2 sjukskriva dagar har gått och jag har inte gjort så mycket, precis så som de ska va! Igår fick vi dock upp lite julsaker och gardiner och några hyllor vi köpt så nu känns det mysigt och ombonat här hemma, bara inte orkat bry mig så hårt innan men nu känns det mysigt här hemma..

Men är så trött nu när jag är hemma, var tvungen och ringa sjukhuset idag på morgonen angående en sak så fick ställa klockan eftersom de var telefontid.. Fattade inte att skiten ringde, var så jäkla långt borta ifrån världen att det tog ett par minuter innan jag förstod vad och var jag var.. Sedan dess har det blivit frukost på sängen och middag i soffan.. Skönt! Blev även ett besök hos um och det ser ut som jag måste boka ett till besök hos läkarn.. Orkar inte med dessa sjukhus saker nu. Vet inte hur många läkare och hur många samtal jag haft med dem de senaste 3 veckorna. Mer än jag haft på år tillsammans innan. Hoppas de är över snart och jag får den hjälp jag behöver , för jag orkar inte mer.. Nu ska jag vila lite till! Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0