kämpar med stödet

kämpar för fulla muggar med min stödskena här hemma, halvt invalid känns det som fast ändå inte eftersom jag gör precis lika mycket som innan, dock så har min ork i armar och händer lagt ner totalt, är en riktig klenfis nu. Skäms nästan på jobbet med då jag inte har samma kraft läängre att använda nävarna. så den här skenan kan ta sig någonstans. inte min grej men tänker väl ge det ett tag till och se om de hjälper något alls.
 
Torsdag idag ju vilket betyder att det äntligen snart är helg, kämpat mig igenom första fulltids veckan på länge, åh den har gått trögt fram men nu är det äntligen bara en ynka dag kvar. sen blir det fulltids arbete ett par veckor framöver, jobbet för kroppen trevligt för kontot. älskar när lönen kommer alltså, haha, gör ju ens dag !
 
Hunnit med en liten prommis på kvällen nu med grannen, packat och ätit lite middag. Imorgon efter jobbet drar vi direkt till Ullared och sedan Varberg för en natt hos syster. Trevligt! Men mest ser jag fram emot att slösa cash på ullaredet, listan är lång och kontot påfyllt!
 
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0