Godissäljare

Gårdagen var perfekt faktiskt för att stå ute och sälja godis! Fint väder och sol dock blev det ju lite kyligare mot eftermiddagen men det var helt okej. Var ju osäker i början om jag ens skulle sälja slut mitt godis men ojojoj vad det fick åt! Sålde slut mitt först så efter 2 timmar endast hade jag bara mina tomtar kvar. Men efter en stund gick dom med så åkte hem tomhänt med lite mer pengar bara:) roligt när det går åt:) var mycket mer folk än jag trodde med och dom uppskattade verkligen det jag gjort:) fick även höra av en tant som smällde i sig sina brända mandlar direkt att Karamellan i mariannelund kunde slänga sig i väggen, haha sånt är roligt!:)) då känner mig sig extra nöjd och sträcker på sig lite mer faktiskt!:)
Så har förmodligen fått lite mer extraknäck sådär på andra ställen, kul!:) absolut bäst gick snickersen, julfudge, vaniljfudge och pepparkaksskorpor! :)

Var så roligt och mysigt på marken, härlig stämning och det såldes allt från fårskinn, till glögg och saffran, loovikka vantar och knäckebröd och även vyrkort och givetvis mitt godis!:)
Rolig lördag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0