En sockerbagare!

Pajen blev bra, fast smakade inte alls som jag trodde så gör nog inte om den;) lite kul och testa på nytt iaf! Idag fredag vilket betyder att vi började med våra Slutprov igår i bageri & konditori! Gick ganska bra, mina bullar tyckte dom fick lite för mycket färg,men det fanns saker som såg värre ut så ska inte klaga!:) idag ska vi baka wienerbröd och kondiskaka:) när jag kommer så fortsätter bara baket! Ska baka 3 chokladtårtor till mammas arbetskamrat som fyller 40 och imorgon även jobba av min balklänning på hennes 40 års fest! Smidigt värre:) Henrik ska åka och inhandla en tvättmaskin idag också, skönt och smidigt! Går åt mycket pengar nu när vi köpt ny soffa och tv möbler och så tvättmaskinen sen, men det blir fint och känns skönt ändå! Pengar är ju till för att spenderas , inte lägga på hög;)

TC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0