When i say dont leave, stay!

Nu är det äntligen helg!
Ikväll blir det middag hos mammsen och lite hårfärgning på det och också lite planerande av balklänning:) dags o börja fixa på den!!:)
Imorgon blir det kalas för mig men innan det blir det jobb!
Och på söndag blir det kyrkan, inte igår man var där.. Sorgliga orsaker man åker dit för men ska tända ett ljus för finaste änglen mormor, känns kämpigt och veta att nästa gång jag åker till kyrkan tar jag mitt sista farväl av henne, sen finns hon verkligen inte mer.. Vi ses i framtiden, men kan lova dig att vi kommer inte ses på många år, men någon gång, och då är du där! <3 2 hela veckor idag sedan du lämnade oss.. <3<3
Får tacka fina Linn som ställde upp igår, verkligen en vän i vått och torrt! Fina vänner finns det ont om! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0