Mixem up!

Efter jobbet idag tog jag med mig morfar till affären för att handla, vilken cirkus! Både han och jag sa aldrig mer efter idag och lika sura på varandra var vi med.. Gubbe!
När jag kon hem tyckte jag att jag förtjänade mig en mumsig skål med jordgubbar och mjölk, synd att grannens jävla danska språk skulle förstöra halva njutningen med min goda skål.. Men slog på musiken på högsta volym, där kan dom ha för att sitta ute och gasta på varandra när jag bara vill ha en lugn stund i solen.. Drog ner till pappsen efteråt, han bjöd på pannkakor och så fixade vi poolen, han gjorde också årets premiärdopp, ja den som ska städa poolen får äran att doppa sig först med, inte tillräckligt varmt tyckte pappsen men snart så! Ska bli skönt och kunna bada snart!:)
Inväntar sambosen för lite snack, glada nyheter kan ske!:) myspys!! TC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0