Grillmeister

Idag har jag varit ledig vilket aldrig är fel! Ikväll kommer mina brudar hit och vi ska grilla och bara äta gott och ha oss! De måste man göra:) så har förberett hela förmiddan eftersom vi ska äta lite tidigare, men här hemma har det donats med att marinera kött, göra pastasallad & hemmagjord potatissallad! Håller även på att baka bröd som är på jäsning och snart ska skjutsas i ugnen, till efterrätt har jag pysslat ihop en vanilj crème brulee som ska serveras med rabarberkompott, får se om jag lyckats!:)
TC!!


Kommentarer
Postat av: Proppen

åh va gott se såg ut. jag missar verkligen nått, de ser jag! Hoppas ni får de super ikväll. pöss

2012-06-01 @ 15:04:15
URL: http://sofiestahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0