Some day we'll meet again

Long time no see!
Hunnit bli vår sen jag uppdaterade sist vilket är skönt! Sitter på tåget hem o pluggar, dock sitter vi fast just nu så pausa lite jag med, kan behövas!:)
Sen sist har det vatt en kämpig eller ett par kämpiga veckor, min finaste mormor har lämnat oss på denna jord o vakar snällt över oss alla nu istället. Jag har också hunnit fira min 19års dag, som sorgligt nog spenderades bara på sjukhuset och nån timme på Västerviks gator.. Även hunnit med ett sportlov med jobb, jobbig situation o se gamla tanter och lite födelsedagskalas, eller 2 rättare sagt, ett för mig med mina fina brudar:) och nu har skolan dragit igång igen, lite tuffare än vad de borde vara eftersom allt inte vill koppla längre, men ca 100 dagar kvar o sen är slutet här, vet inte om man ska vara lycklig eller ledsen..
Now u know guys, talk to ya'll later!

Under kommer bilder på bl.a en hästtårta som min kusin fick på sin 10 års dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0