Tejpat kött

Näst sista dagen på året och här sitter jag och precis ätit lite och kollar första Twilight filmen.. Undra hur många gånger jag kan ha sett denna film , speciellt ettan, den bäste ! Såg alltid på den när vi var lediga från skolan , känns som evigheter sen..

Igår for jag och Alex förresten och handlade till nyår som vi ska spendera ihop! Med god mat som toast Skagen , basilika gryta och crème brulee och gott sällskap så kommer de bli kalas!

Påtal om bananas så är jag ju fri från bandage och stygn med tyvärr så sprack mitt dåliga läkekött vid de två sista stygnen så måste tejpa sketen nu! Öm och seg men försöker och gå från dålig vänsterhänt till högerhänt igen.. Kämpa kämpa! Ska bli så skönt och kunna bli som vanligt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0