Planerad framtid

Idag blev det Kalmar med min käraste för lite mellandags rea och äntligen träffa min fina Linn! Tänk att det gått mer än ett halvår sen jag sov hos henne för att vakna upp som en student och sen skildes vi åt med både glädje och sorg! Tiden går bra för fort!

I Kalmar blev det dåligt med shopping, alldeles för mycket folk och rean var inte billig nog för att kalla de fynd för mig! Vi spenderade mest pengar på Ikea och ljus.. Gick även runt och planerade hur inredningen i vårt framtida hus ska se ut, vi är nu överens om kök, badrum och sovrum.. Nu är det endast huset som fattas! Vi är så inställda på ett av mina vänners hus att vi vill nästan flytta in imorgon, haha, men dom måste ju tyvärr vilja flytta och sälja de med, alltid är det något i vägen..

Min bäste och jag på en av dom lyckligare dagarna i livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0