Operations dagen

Slängt i mig lite frukost och hunnit med en morgondusch med min desinfektions svamp som även skulle duschas med igår kväll.. Så sitter här torr och dan, håret är svinto och skulle inget annat än att vilja dränka de i balsam och kamma ur de, men de funkar inte riktigt så nu.. Om cirka en timme kommer pappsen som ska följa ned till Västervik , så bäst att packa väskan med alla tidningen och kallelser! För nu är det endast 2,5 timme kvar till operation på höger handen, tänk att jag äntligen ska få en frisk hand, eller förhoppningsvis så hjälper det iaf, annars vet jag inte vad! Men helt handikappad blir jag väl i 2 veckor minst, så nu får lilla Henrik agera min högra hand! Stackarn! Men skönt att äntligen få det gjort.. Tänka sig att denna dagen äntligen kommit, kunde man inte tro för 4 år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0