Maskinen på metropol

I lördags var det julbord med hartvigs som gällde och det satt inte fel någonstans! Hamnade med Henriks chef och oj så trevligt vi hade, några shots senare så var det full gång! Efter julbordet drog jag och Julia vidare till metropol och maskinen! Fick dock köa överallt eftersom det var slutsålt men efter mycket om och men var festen igång igen! Vilket ös och satans så trevligt det var! Man uppskattar verkligen att gå ut när det är sånn här bra kväll, synd att inte alla var sånna! Avslutade kvällen med 3 kronors kebabtallrik efter jag och Julia letat oss fram efter vår skjuts i den jäkligt långa bilkön! Klockan halv 4 var jag i sängs och igår gjorde jag inte annat än att vila, sova och dricka ett par liter juice, för satans vad törstig man blir dagen efter! Haha! Mycket trevlig kväll med andra ord, dagen var inte heller så pjåkig egentligen eftersom vi var på silverdalens lucia och kollade när hon krönades!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0