Fikatanter

Igår fikade jag med grannarna, mycket trevligt! Efter det åkte mammsen till Vimmerby för lite julshopping och en fika till! Mycket mysigt när det är vintrigt ute och lagom eller rättare sagt dött med folk.. Slippa trängas gillar jag!

Idag har snutte och jag hunne med en go frukost och skotta.. Jäklar vad de tar på krafterna, och skiten försvinner ju knappt!! Ska straxt gå och lägga ingredienser i min kitchen aid som ska få vispa ihop dagens sockerkaka som ska bjudas på när mina gamla grannar och fina vänner kommer på besök! Tänk att man hållit ihop sen barnsben! Tur att min assistent kan vispa ihop kakan så mina stackars händer slipper arbete. Skönt! Mycket fika blir det när man är hemma såhär, men har mycket och ta igen med alla vänner! Sen skottar man ju av sig alla kilon man äter upp sig nu under vintern, haha eller inte! Önska kan man ju!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0