brunch fukost!

dagen började mer än perferkt idag! startade med en frukost/brunch med bäste fanny så till snöovärdet hade hon köpt hem lite nybakta frallor och jag hade fixat lite omelett och bacon, fy tusan så mysigt de är och bara prata över en frukost som drar sig så långt att det nästan hinner bli lunch.. 3 snabba timmar hann vi bara sitta och njuta och prata blaska i lugn och ro. sånna dagar är det värt att vara hemma och man ändå bara känner att man har hela dagen på sig ändå efteråt!
 
Fia och Sara var ju på en fika här igår och fick världens finaste blomma med kruka, precis sånn som passar hit hem så de var bara tacka och ta emot så snälla! så trevligt och ses när man inte setts på länge och har sååå mycket att prata om att man inte vill missa något!
 
Idag är det i vecka kvar till operation, 7 ynka dagar och om en vecka om allt går som planerat är jag ganska nyopererad nu.. ska bli skönt och få det överstökat! känns som att det bara blivit värre och värre nu med tiden jag har gått hemma fast jag inte gör så mycket.. tråkigt men skönt att det är bokat en tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0