Årsresume September- December 2012

 
September började och pappa fyllde år så vi gav honom en födelsedags present han sent skulle glömma!
 
Vi for till Göteborg och gick på årets stora match mellan Barca och Manchester! Vissa betalade 200 för biljetten och vissa 1000, haha givetvis hamnade vi på den högre summan men de var så värt de!
 
Vårat lilla hjärte växte och växte också under månaderna och vi har nu inte längre någon valp här hemma i huset. Tänk att tiden måste gå så fort..
Älsklingen och jag tog en veckas semester ihop  och åkte till Turkiet. Det var första gången vi åkte någonstans utomlands själva och det gick kanon! Längtar tillbaka såå.
 
 
Vi hann även och få 2 kusinbarn i släkten, Anotn och Axel. Vi blev bjudna på Antons dop och jag fick äran att göra tårtan. Föräldrarna var mycket nöjda och det var jag glad för. Mycket strul men efter mycket om och men fick jag ihop 3 fina doptårtor,
 
Lucia dagen blev det dags för min efterlängtade operation. Efter många läkarbesök och mycket härj är nu högerhanden opererad och fick äran och vara handikappad under jul , fick ju även lite längre "julledigt" än andra eftersom det blev 6 veckors sjukskriven från jobbet. Men blev bjuden på jultallrik på jobbet och insåg att jag verkligen saknade arbetskamraterna och arbetet, skönt att man har ett så bra jobb!
 
 
Det var vad året haft att erbjuda.. Ska bli spännande och se vad 2013 har att erbjuda. Jag hoppas på mycket jobb, lång sommar med mycket sol, ett par veckors semester till USA i höst och att vårt hus ska bli sålt till oss också.. de vore härligt de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0