Årsresume Juni- Augusti 2012

De 3 första bilderna är Juni bilder! Juni måste varit den bästa månaden på året som gått.. Vi gick på bal på Kalmar slott, jag och mina kära och mina fina vänner. Hade sjukt kul och dansade natten lång innan vi tog in på vårt hotell. Någon vecka efter var det dags för student. Det var glädje och sorg i ett. Jag trodde bara att min familj skulle vara där men när jag hittar familjen hittar jag också min släkt och mina underbara vänner.. på det första 50 studentkorten tjuter jag.. Av lycka ! Lyckligaste dagen i mitt liv.Dagen efter tog min kusin studenten, 2 fartfyllda dagar.I Slutet av juni hämtar vi hem vår nya kärlek. Vi två blev 3 och en familj. Thildy fick följa med oss hem!
 
I mitten på Juli var det min älskade mormors 75 års dag. Exakt 6 månader hade gått sedan hon lämnade oss, så vi tog med fikakorgen och en del av släkten och åkte upp för att fika vid graven. Vissa tyckte inte om de, men vi ville vara med våran älskade mormor och så fick de bli !
 
Dagen efter min mormors födelsedag var det min kusins Nikkis dag! Hon fyllde 4 och vi hade ett riktigt prinsesskalas!
 
Många dagar vid poolen och värmen, lilla hjärtat fick följa med på en tur på madrassen.
 
Slutet av Augusti och vi fiskade kräftor i bjärken. Längtar redan tills nästa år!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0