thursday freeday

sicken härlig torsdag, ledig från jobbet och 2 dagar kvar sen är sommarjobbet över, eller fortsätter jobbar men sommarschemat är över .. tänkt vad 10 veckor går fort.

Dagen har varit härlig än så länge, sov till 8 vilket är 5 timmar längre än jag brukar få sova nu när jag jobbar, så inga klagomål här inte. Tog en rundan med vår lilla snutta ute i skogen och hittade lite svamp, så nu har vi plockat till mammsen och pappsen som förmodligen ligger på playan i Turkiet, åh vad jag längtar tills vi åker 22:e September, en hel vecka med bara ledigt och sol och bad!!

Håller på och bakar bullar nu, som om jag inte kunde hålla mig borta från jobbsaker.. haha! Nä men trevligt och ha lite och bjuda på när man får besök, testade på lite annan variant med kokos i , och vaniljsås! Mumsie!

klockan är bara 2 så får väl se vad som återstår att göra idag, sugen på och plocka mer svamp men vet inte om de finns så mycket mer här i närheten..  i eftermiddag blir det ,matshopping, kylen ekar verkligen tomt har inte en enda form utav smör varken stek eller smörgås.. illa här!

Spänd på imorgon, då kommer förhoppningsvis feting lönen, spännande och se vad man får ut efter 1 månad!!:)
TC !

påtal om bananas, måste fan klippa mig.. frågan är hur, såå förbenat trött på detta hår som bara hamnar i knut. Alla förlsag är välkomna!


Lugg var ju trevligt när den samarbetade vilket var 1/7 dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0