är det nu vi borde vara deprimerade

skolveckan har officellt börjat för de som går i skolan, vid det här laget borde jag sitta på tåget som nästan rullar in mot Hultsfred station, men icke i år och aldrig mer förmodligen.. det är så här det känns att vara student. Igår borde ha varit den värsta dagen i hela mitt liv med ångest till 1000 inför skolstarten idag och känna hur jag inte spenderat mitt sommarlov väl.. det har jag ju iochförsig inte gjort för den delen heller, men nu har jag ju ingen skolångest och behöva vara orolig för! Nu är det bara jöbba jöbba jöbba och tjäna pengar som gäller.. förstår att den 25:e är den månaden alla längtar till nu.. innan brydde man sig inte, nu kämpar man igenom alla dagar och bara längtar till lönen kommer .. haha!

Nähä nu vet ni, ingen skolångest här inte.. lite sorgligt dock och inte träffa alla godingar, men trivs bra att komma hem efter jobbet och bara vara :)

TAKE CARE PEEPS!


Bakning från skolan, cupcaakes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0