when time go by

en vecka i halmstad har snart gått förbi, en vecka på praktien är avklarad och jag trivs som fisken i vattnet. Typ 0 pers i bageriet o man sliter inte ihjäl sig för 5 öre, tare lugnt o jobbar i sin egen takt, sen äre ju inte hel dumt att dom verkligen över öser mig med beröm, lite duktig man känner sig :)
om en timme kommer mitt hjärtegull, som jag saknat honom, efter en intensiv vecka i bulgarien var de jäkligt jobbigt o lämna min lille kille, men en vecka har gått fort o i helgen ska vi göra halmstad, med lite biomys o kika i stan, sen ullared på söndag för o se om vi hittar något till lägenheten:)
förövrigt var bulgarien perfekt, vi åt gott , solade varje dag och lyxade till de :) Inte helt fel när man bor vid stranden o somnar till havets vågor, sen när man även inser att man har ett eget vattenpalats på hotellet, öjöjöj, där spendearde vi ett par timmar o åkte sjukt roliga saker! men en vecka går fort o lika snabbt var vi hemma i sverige igen :/
now u know, dags o göra lite nytta innan denna lilla 1:a blir crowded !
take Care peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0