jag faller

förberedelser inför tårt tävlingen imorgon i skolan, smultron och vitchokladmousse med rosa macarones på sidorna, känns färsht ! hoppas den blir bra bara, återstår och ser imorgon då den ska "färdigställas".. första mvg:et på ett prov har jag lyckats dra till mig med i restaurang/konditorn, synd att jag inte skött mig på lektionerna bara ;)

dags och packa ihop halva lägenheten idag, för bra mycket saker ska hem på torsdag. tänka sig, att man ska bli hultsfredbo, känns knas. trodde nog jag skulle bo kvar i denna lägenheten resten av skolan.. skönt och slippa vinden bara, kanske kommer igång mer med plugget eftersom jag ska pendla 3 timmar varje dag, sjukt. vad gör man inte för kärleken?

mot packandet, halvt ryggskott med. mums!

Take Care!


(Klassen på Jenny challenge, rock var vårt tema!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0