chubbytjej

hemma in tha walley, back in the days..

jobbade lite idag, cirkus 9 timmar för o vara exakt. känns ganska gutt faktiskt, hoppas de kommer kännas goare på kontot som ekar tomt och jag ska klippa mig och färga håret på måndag, bra planering Mimmi!!

Annars blire mest lugnt, njuter för fulla munnar av att få maten serverad av mammsen och bara kunna ligga i soffan o pääsa efteråt, inte varje dag man gör så längre :(

njuter av körkortet som aldrig förr med, blev en liten raggarunda med minkusinen på 3 år.. Kändes vuxet ! Solen sken och brillorna var på och hon härjer i baksätet om att solen är stark. Fan vilken go känsla. Älskar de lilla pyret och att solen är påväg med förövrigt!

Två knubbiga onsdagar har passerat även, borde kanske sluta gå på onsdagar om man vill komma i beach 2011 som jag lär förskjuta till 2050 typ. goodie...

nu käk, fläskfilé med rösti och home made rödvinsås. Fint ska de va !!

på dessa 2 onsdagar har jag hunnit tryckt i mig..


(Hallon sorbet med vaniljparfai och kaffesås till! MUMS!)


(Kardemumma brulée)


(Hallonglass med vit & mörkchokladsås!)


(Hallonspicy bakelse)


(Lakrits brulée)


(Vaniljglass med en havreflarnkorg)


Illa!!




Kommentarer
Postat av: Karin

Man får vara onyttig ibland ;)

2011-03-20 @ 16:26:49
Postat av: Mimms

Hoho ibland ja karin! Inte varje onsda, de är fy skäms!;)

2011-04-01 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0