moving life

sitter i köket, kletig o jävlig. fint väder, nope!

packat ihop det mesta som är småplock i kartonger som är redo för att förflytta sig till bättre tider. bara ett par dagar kvar i denna lägenhet sen flyttar man hem.

känns sjukt att det är min 3:e flytt, fyfan.. endel av ens vänner har inte ens flyttat hemifrån medans en annan har hunnit bo i en källare, en fin lägenhet och är redo för att förflytta mig hemmåt till en annan lägenhet. sjukt. hur gammal är man egentligen? känner mig som 25 o inte 18? och när fan blev man 18? borde fan vara 15.. såå hårt känns de .. tiden går förjävla fort .. som alltid.

dags att pyssla vidare, ska städa och hinna tvätta.. kanske få i mig en bit mat , så ser denna torsdagjävel ut!

för att nämna att vi hade våryra idag med, 48 tårtor bakade vi och serverade till dom små djuren på jenny. så kan de va !

TC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0