working 8-8

sista dagen på lovet har nu stilla passerat, haha stilla o stilla .. Har slitit som ett litet odjur på jobbet, bara lyckats med massa fel och har fått torka kaffe från golven twice eftersom den lilla maskinen verkar vilja läcka ut den djävulska drycken !

Blev en sväng på family house innan jag o mammsen drog hemmåt, lyckade få med mig en kofta och ett par tights med skinndetaljer, 70% och 120 spänn blev allt tillsammans, tycker jag känns fint !:)

om 2 och en halv timme möter jag upp chefen igen, för ett låååångt nattpass ! Föreslog förut att vi fick ta med fredagsmyset dit och mysa undertiden, får se vad som blir utav saken ;) Men ikväll ska man alltså agera konditor ! massviiiis med tårtor, najs natt !

men de var detta sportlov, har iaf dragit in lite cash, fått löneförhöjning, sovit .. Någon direkt vila eller sportande har de la inte blive, men thats life !

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0