sover, äter, bakar..

14 dagar kvar tills 18årsdagen .. tiden bara flyger förbi och denna månad har jag absolut inget liv ! Hade önskat att jag såg fram mer emot födelsedagen än vad jag gör, skulle ärligt talat gärna skjuta på den .. dock vill man ju fixa sitt körkort så snabbt som möjlligt så antar bara att det är och gilla läget !

Förövrigt så har jag praktik på konsumbagarn här i kalmar, helt ok faktiskt , iaf när man väl kommit dit .. Tiderna är 17-01.40.. inget jag hurrar över och dagarna är som förstörda eftersom jag sover bort andra resten av dagen .. Så just nu är allt jag hinner med att äta,sova och bo på körskolan och konsumbagarn .. så roligt känns de lilla liv man har nu . Men bara 2 veckor kvar hos dem sen är man tillbaka i skolan . känns jävligt skönt måste jag säga !

now you know !

jobb i helgen , endast ledig på fredag , känns ju gutt .. Åker hem i helgen iaf, ska vli ganska skönt ändå.

Take Care ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0