nu avslutar vi detta kapitel !

första dagen på mitt näst sista sportlov! tiden bara springer iväg och man får ingenting gjort !

jag laddar mest inför att avslutska  ett kapitel imorgon.. ska bli så himla skönt !

sportlovet är ganska dåligt men ändå härligt planerat, jobba ons-tors och på fredag blire vimseby :) Lördag släktkalas med , känns fint ! :) Hoppas på en bil nu då, haha ;) Fick ju endast en leksaks range rover av syster, i svart? ville ju ha en vit.. men jag kom inte riktigt i den så behöver nog en lite större om de nu blir ngt körkort sen :)

we'll ska spendera myspys kväll med mitt hjärta, stannar ju hemma resten av lovet så blir sista natten ihop på länge :( saknar honom redan lite men ibland kan de vara bra med paus med, och bli ompysslad av mor och far är ju aldrig fel heller !hoho:)

Take Care peeps !


(en hultsfredsfestival för miljoners års sen , haha nä ! Hoppas de blir en riktigt trevlig en iår !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0