pååsklov?whut?

Torsdag och nästan bara 1 dag kvar av påsklovet, och jag började mitt idag :( Har alltså jobbat och tjänat lite kosing men ledsen blir man ju när lovet nästan är slut ändå ?

Idag blir de en lugn förmiddag för att sedan ladda om batterierna och dra iväg till kalmar runt 5 tiden, blir ett besök till lägenheten för att se hur det står till där och sedan ett längre stopp vid kalmarsalen, för ikväll spelar mannen himself Tomas DiLeva där och jag och mitt lilla hjärta ska gå och se :) 2 trevliga biljetter i mitt lilla påskägg:) hoho..

Har inte hunnit med allt för mycket detta lov, som vanligt. Tänkte dra en sväng på en fotbollsträning men har alltid varit för trött nu för tiden?
Jobbade ju 14 timmar i Tisdags så antar att jag vet vart tröttheten kommer ifrån.

Njuter också av alla djävulska myggbett jag fått, och ett skoskav och ett inflammerat öga . GÖTT !! nu är våren här iaf, den saken är säker!

Pusspåer !


(Kanske man ska ha långklänning idag ? höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0